Управління Державної Казначейської служби України в Обухівському районі Київської області 23.08.2019 оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного службовця

Опубліковано 10 вересня 2019 року, 15:38


Управління Державної Казначейської служби України в Обухівському районі Київської області повідомляє, що 23.08.2019 оголошується конкурс на зайняття вакантної посади державного службовця категорія «В» – головного спеціаліста-юрисконсульта (1 вакансія) Управління Державної казначейської служби України в Обухівському районі Київської області.

Документи щодо участі у конкурсі приймаються до 10 вересня 2019 року включно за адресою08700, Київська область, м. Обухів, вул. Малишка, 9,  тел: (04572)501-16, (04572)503-66.

Дата проведення конкурсу 13 вересня 2019 року о 11:00 годині за адресою: 08700, Київська область, м. Обухів, вул. Малишка, 9.


                                                                                                                                                    

                                                                                              Додаток 1                                                                                              

                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ управління Державної казначейської служби України в Обухівському районі Київської області

від «23» серпня 2019 року №33-ос

 

УМОВИ 
проведення конкурсу 

на зайняття вакантної посади державної служби (категорія В) - 

головного спеціаліста - юрисконсульта Управління Державної казначейської служби України в Обухівському районі Київської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки
1.Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів, а також представлення в установленому законодавством порядку інтереси Управління Державної казначейської служби України в Обухівському районі Київської області (далі – управління Казначейства) в судах та інших органах.
2.Розробка проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції управління Казначейства, забезпечення дотримання вимог законодавства під час підготовки нормативно-правових актів, розпоряджень та рішень. Перевірка на відповідність законодавству України нормативно-правових актів та інших документів з питань, що належать до його компетенції. Інформування керівництва про необхідність вжиття заходів щодо скасування розпорядчих актів, які були прийняті з порушенням законодавства, або положень, які, у зв'язку із змінами в законодавстві, не відповідають сучасним нормам.
3. Здійснення роботи, пов’язаної з укладанням договорів, участь у підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпечення майнових прав і законних інтересів управління Казначейства, погодження проектів договорів за наявності погодження керівників структурних підрозділів, здійснення реєстрації та ведення реєстру договорів, що укладаються від імені управління Казначейства.
4. Введення претензійно-позовної роботи, здійснення контролю за її проведенням, аналізування матеріалів, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати позовної роботи, підготовка правових висновків.
5. Сприяє дотриманню чинного законодавства про працю.
6. Опрацьовує документи щодо виконання рішень суду про стягнення коштів з рахунків, на яких обліковуються кошти державного та місцевих бюджетів, або бюджетних установ.
7. Здійснення підготовки аналітичних та статистичних матеріалів з питань, що належать до компетенції головного спеціаліста – юрисконсульта та надання відповідної інформації на запити правоохоронних та контролюючих органів.
8. Роз’яснення застосування законодавства, надання правової консультації та методичної допомоги з питань, що належать до компетенції управління, а також розгляд письмових скарг  та звернень громадян, звернень та запитів народних депутатів України тощо. Підготовка на них проектів відповідей або відповіді.                  
9. Інші посадові обов'язки, передбачені  посадовою інструкцією.
Умови оплати праці
- посадовий оклад відповідно до штатного розпису 4900,00 грн;
- надбавка за вислугу років у розмірі, визначеному статтею 52 Закону України «Про державну службу», надбавка за ранг державного службовця відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017р. № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
безстрокова.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 до постанови КМУ від 25.03.2016р. № 246 в редакції постанови КМУ від 23.05.2018р. №434), до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
6) заповнена особова картка встановленого зразка;
7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік (подається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному сайті НАЗК).
Документи приймаються до 18:00  10 вересня 2019р. (включно) за адресою: вул. Малишка, 9, м. Обухів, Київська область, 08700
Додаткові (необов’язкові) документи
заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби
Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи/тестування
за адресою: вул. Малишка, 9, м. Обухів, Київська область, 08700;
13 вересня 2019 року о 11:00 годині.
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Сас Наталія Миколаївна,
(045 72) 5-03-66, (045 72) 5-01-16
Office.Obuhv@kb.treasury.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта
вища, ступінь не нижче молодшого бакалавра або бакалавра юридичного спрямування

2

Досвід роботи
не потребує

3

Володіння державною мовою
вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності


Вимога

Компоненти вимоги

1
Уміння працювати з комп’ютером
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.
Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
2
Ділові якості
навички контролю, аналітичні здібності, здатність концентруватись на деталях, діалогове спілкування (письмове і усне), стресостійкість, вимогливість, оперативність, вміння визначати пріоритети, вміння працювати в команді
3
Особистісні якості
уважність, відповідальність, рішучість, надійність, порядність, чесність, дисциплінованість, тактовність, готовність допомогти, емоційна стабільність, контроль емоцій, комунікабельність, повага до інших, неупередженість, ініціативність.

Професійні знання


Вимога

Компоненти вимоги

1
Знання законодавства
Знання:
Конституції України;
Закону України “Про державну службу”;
Закону України “Про запобігання корупції”.
2
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
- Бюджетний кодекс України;
- Закон України «Про виконавче провадження» в частині вимог до виконавчого документу;
- Закон України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень»;
- Загальне положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2008 №1040;
- Постанова КМУ від 03.08.2011 №845 «Про затвердження Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників»;
- інші нормативно-правові акти.
3
Інші знання, необхідні для виконання посадових обов'язків
1)знання щодо практичного застосування норм матеріального та процесуального права у сфері цивільних, господарських та адміністративних відносин з питань виконання судових рішень;
2)знання основ ведення обліку та систематизації законодавства;
3)знання основ діловодства та вимог до оформлення документів (в тому числі процесуальних).